Ačkoliv stále přetrvává v podvědomí mnohých mužů pravidlo, že žena za volantem znamená potíže v silničním provozu, není to už dávno pravda.
Také přetrvává názor, že žena loupne očima, hodí bokem a všichni muži se mohou přetrhnout, aby jim pomohli v nesnázích. Normální muž pomůže ženě, protože má v sobě zakódován vzorec chování, který o ženách mluví, jako o slabším pohlaví, kterým je třeba pomoci. Ale zase, když je ta žena přitažlivá?? Je to něco jako bonus za snahu.
Ale také je dost pravdivý názor, že vozidlu, jako stroji rozumí málokterá žena. To se musí nechat. Jde jen o to, jak dalece a drze dává vědět svůj názor o ženách řidičkách muž.
Úvod do problematiky bychom tedy měli za sebou.
Milé ženy, měly byste některým neurvalcům dát za uši. Ne fyzicky, ale tak, jak to umíte nejlépe. Jízlivým slovem a dokonalými znalostmi, zato s elegancí ženám vlastní. Někteří muži si to vážně zaslouží.
Připravte se na tak obyčejnou součást vozidla, jakou je xenonová výbojka d2s v předních světlometech. Výměnu určitě necháte na automechanikovi v servisu. A je-li tento automechanik jedním z oněch rádoby machrujících mužů? Ideální stav pro Vaše vystoupení.
Co musíte vědět.
· Do Vašeho vozidla je kvalitní výbojka d2s přímo dokonalá. Máte přece Škodu Octavii?
· Světelný tok se měří v lumenech, a čím vyšší je, tím více svítí.
· Životnost těchto xenonových výbojek je vyšší, než u těch halogenových.
· Kelviny určují hodnoty barevné teploty. Nejvhodnější bude asi kolem 5 000 kelvinů, protože je za této barvy světla nejlépe vidět a ještě je u nás zákonem povoleno. O tisíc kelvinů více už je světlo zabarvené do modra. Což ale také můžete používat.
Co s těmito informacemi o výbojkách d2s uděláte, už budete vědět nejlépe samy, milé ženy. Však Vy to zvládnete zakomponovat do hovoru a z nesnesitelně machrujícího automechanika uděláte totálního hlupáka, který si o Vás myslí, že nevíte vůbec nic